Celulitida

Odstranění celulitidy

Ultrazvuková liposukce

celulitida
Některé z našich přístrojů jsou nejen kosmeticky účinné, ale jsou také lékařsky schválené.Klepněte zde, chcete-li se dozvědět všechny zajímavé podrobnosti...
celulitida
Zdravá krása - ciťte se dobře a buďte zdraví! Stále více a více lidí začíná investovat nejen do své tělesné a duševní pohody, ale také do svého vlastního zdraví. Klepnutím zde se dozvíte více o našich metodách orientovaných na výsledky...


4 3 2 1

Budoucnost

Sté narozeniny pana Rudolfa Weyerganse - společnost s filozofií...
Je 24. května 2052. Někde na světě se na překrásném místě v určitém čase setkávají manažeři společnosti Weyergans High-Care AG pro jednotlivé kontinenty. Jejich úkolem je rozhodnout, jak oslaví sté narozeniny zakladatele společnosti, pana Rudolfa Weyerganse, které připadnou na 24. květen 2053. Nikdy nebudeme vědět, na čem se manažeři nakonec dohodnou, ale můžeme si představit, jak diskutují o jiné rozhodující otázce - tom, jak společnost získala světový význam....!

Komunikace
Samozřejmě, svou roli sehrály také výrobky; ty výrobky, které byly skutečným přínosem pro naše klienty. Výrobky od lidí pro lidi. Přirozeně bylo také respektováno životní prostředí. V průběhu existence společnosti nejen zákazníci, ale i dodavatelé projevovali svá přání se společností spolupracovat. Ale co bylo a stále je zásadní a nezbytné je přátelský, dobrácký, mladý a osvěžující styl komunikace jejího zakladatele a jeho zaměstnanců - tedy něco, co by bylo jen těžko zvládnutelné pomocí běžných nástrojů marketinku.

4 3 2 1

Budoucnost

Vize
Komunikace a vize: to jsou pravé kořeny společnosti a jejích četných inovací. A jak se vlastně stalo, že sociolog vyvinul pro ženy způsob lékařského ošetření nechvalně známé celulitidy? Metoda, která vznikla náhodou při diskusi lékařského personálu se šéfem kliniky pro lymfologii, byla ve skutečnosti empirickým zkoumáním struktury tkáně u žen se sekundárními lymfatickými otoky po mastektomii. Na počátku 80. let 20. století bylo v bytě sestaveno první zařízení. Na 45 metrech čtverečních bylo vytvořeno technologické centrum, ve kterém se scházelo know-how z různých odvětví, od strojního inženýrství po molekulární biologii.

Kreativní tým
O dva roky později, stále ještě na počátku 80. let, firma dosáhla svého prvního milionového obratu, ale nezůstala jen u svého prvního výrobku. Kreativní 'Technologický tým' digitalizoval, jako první na světě, impulsy pro lékařství a fyzikální terapii.

Nyní jsou možné nové formy terapie a problémy související s ošetřením klasickými terapiemi byly vyřešeny. Mezitím si tento vývoj našel své místo v učebnicích. Současně s tím vznikla potřeba nabízet výrobky pro péči o pleť.

Významným mezníkem bylo setkání zakladatele s pozdější partnerkou a manželkou, doktorkou Käthe Kreft-Weyergans, odbornicí na lidskou genetiku a bioložkou, které vyústilo v založení nového oboru. Vedle novátorských lékařských přístrojů byla společnost pak schopná nabízet krémy a tonika ve vynikající kvalitě a se skvělou účinností.
4 3 2 1

Budoucnost

Síla inovací a marketink s mezinárodní orientací
V průběhu nedlouhé historie společnosti se síla inovací stále zlepšuje. Například, v roce 1989 bylo vyvinuto nové ošetření, s jehož pomocí je možné vyplnit problematické linie na obličeji vrstvou vlastního tuku - ridulýza. V roce 1991 společnost představila Podtlakovou masáž, tedy kombinaci použití podtlaku a masáže. Tato metoda je stejně zajímavá pro dermatology jako pro kosmetické terapeuty. Také je možné obnovit růst vlasů - a to je jen další z mnoha patentů! Nejnovější úkol vedl k přechodné spolupráci s Německou agenturou pro letectví a vesmír, od které jsme si vypůjčili technické know-how pro další inovaci, ošetření spodní části těla podtlakem. Mezitím společnost prokázala svoje schopnosti při vývoji speciálních kosmetických výrobků. Mimo jiné byly výsledky moderního výzkumu rakoviny použity při vývoji řady výrobků, ve kterých je aktivní složkou výtažek z jmelí. Filosofie High-Care si získala mezinárodní uznání mezi odborníky a příslušnými institucemi.

Značné výhody výrobků a školení poskytovaných společností nezůstaly nepovšimnuty ani v zahraničí. Na konci století společnost exportuje celkem do 32 různých zemích a většina cizích dovozců přebírá nejen filosofii společnosti, ale také naše jméno. Máme, mimo jiné, High-Care Hungary Kft., High-Care Finland Oy a dokonce High-Care Panama Inc.
4 3 2 1

Budoucnost

Nomen est omen - Jméno je osud
Marketink pro výrobky High-Care Cosmetic je uskutečňován na několika úrovních. Mezi ně patří dobré poradenství, udělování licencí a také založení mezinárodně orientovaného řetězce zařízení, center High Care. Také se dále rozšiřují výhody a přátelská komunikace v souladu s modelem společnosti. High-Care: Jméno je osud. Naše firemní identita - chceme nabízet nejvyšší možný přínos a nejlepší služby! Takže když se podívají zpět na to, co bylo v oblasti High Care dosaženo, budou manažeři, kteří se sejdou 24. května 2052, aby připravili oslavu 100. narozenin zakladatele, velmi spokojeni!